onsdag 11 april 2012

More about....LOVEFiLM

smartson-testandet för LOVEFiLM forsätter.

Ja, jag har väl inte precis hunnit testa så där väldigt mycket ännu men hitills så verkar det väl hyfsat.
Jag har fått ändra lite i min strategi för hur jag skall beställa och boka filmer.


Från början så tänkte jag som så att jag bara och endast är intresserad av nya filmer som fått bra recensioner.



Därför så beställde jag från början bara dom två filmerna King´s speach samt Tinker Tailor........
Vad jag inte noterade var att Tinker Tailor inte ännu kommit ut på dvd så den enda filmer jag därmed hitills sett är King`s speach som i sig är en jäkligt bra film men ljudkvaliten på den kopia jag fick var dock under all jävla kritik, vilket jag mycket nogsamt och i mycket skarpa ordalag gett uttryck för i mitt bloggande i testbloggarna för LOVEFilM
Jag brukar säga att jag har "en snäll blogg" här på blogspot vilket dock inte hindar mig att säga vad jag tycker och tänker.



Nåväl, The King´s Speach returnerade jag på skärtorsdagen den 5:e April och under påskhelgen var jag inne på LOVEFiLM och bokade upp mig för 12 filmer.
Idag Onsdagen den 11 April så fick jag två filmer och med tanke på att det varit en påskhelg sedan jag returnerade min första film så är det ju helt ok!



Well folks, nu blir det kanske inte mer i min blogg angående det här "pilotandet" för smartson såvida det inte är något som inte kommer att funka med LOVEFiLM.
Det här med testpiloter är ju samtidigt hur man än ser det en marknadsföring från deras sida och då skall dom också vara beredda på kritik.

Vid pennan/tangentbordet,
baaartil


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cool Blue Outer Glow Pointer